Vítejte na webu renecar Praha

Více

Rezervace jsou dostupné na: info@renecar.cz

FAQ - Často kladené otázky

  1. Co je zahrnuto v ceně pronájmu?
  2. V základní ceně pronájmu je zahrnuto zákonné pojištění, havarijní pojištění se spoluúčastí uživatele, dálniční známka pro ČR, silniční daň, přistavení a odstavení vozu po Praze v pracovní době, asistenční služba, odtahová služba včetně náhradního vozidla.

  3. Co je plné pojištění?
  4. Plné pojištění je přenesení odpovědnosti za škody na vozidle z nájemce na pronajímatele.
    Výluky z plného pojištění:

    Nedbalost

    • odcizení autorádia a s tím vzniklé škody
    • odcizení navigačního zařízení a s tím vzniklé škody
    • škody na podvozku
    • defekty pneumatik
    • poškození disků a krytů kol

    Neznalost technického minima

    • Např.: Ignorování signalizačních ukazatelů.

    Odcizení vozidla

  5. Doba pronájmu
  6. Viz text smluvní podmínky – cena nájmu

  7. Jak postupovat v případě škody na vozidle?
  8. Nájemce musí neprodleně kontaktovat pronajímatele a ohlásit mu škodu na vozidle, dále musí kontaktovat Policii. Po posouzení vzniklé škody pronajímatelem se s nájemcem domluví na dalším postupu ohledně škody na vozidle.

  9. Potřebné doklady k zapůjčení vozidla
    • u FO: občanský průkaz, řidičský průkaz, cestovní pas a platební karta
    • u PO: výpis z obchodního rejstříku, občanský průkaz, řidičský průkaz, případně plná moc od jednatele společnosti